IS20PMI, SQM ISO 20000 Management & Improvement

[fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" last="yes" spacing="yes" center_content="no" hide_on_mobile="no" background_color="" background_image="" background_repeat="no-repeat" background_position="left top" border_position="all" border_size="0px" border_color="" border_style="" padding="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="" animation_speed="0.1" class="" id=""][fusion_title size=”1″ content_align=”left” style_type=”default” sep_color=”” margin_top=”” margin_bottom=”” class=”” id=””]IS20PMI, SQM ISO 20000 Management & Improvement[/fusion_title]De deelnemers leert hoe IT-servicemanagement op één lijn te brengen met veranderingen in de business en hoe het managementsysteem te onderhouden. We kijken naar het proces van continue verbetering van de dienstverlening en analyseren compliance, conformance en efficentie. Aan de hand van praktijkgerichte opdrachten bij voorkeur uit de eigen werkomgeving, worden kennis en vaardigheden toegepast, resulterend in een paper. Een goede mix van theorie, praktijk en de huidige werkomgeving ontstaat op deze wijze. Een CAI begeleider coacht de deelnemer.

De module IS20MI in vogelvlucht: alignement IT service management & Business, continue verbetering, onderhoud van het managementsysteem, analyse van compliance, conformance en productiviteit.[fusion_builder_column type="1_3" last="no" spacing="yes" center_content="no" hide_on_mobile="no" background_color="" background_image="" background_repeat="no-repeat" background_position="left top" border_position="all" border_size="0px" border_color="" border_style="" padding="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="" animation_speed="0.1" class="" id=""][fusion_checklist icon=”fa-check” iconcolor=”” circle=”” circlecolor=”” size=”13px” class=”” id=””][fusion_li_item icon=””]10 sessies ± 1, doorloop 7 ± 2 weken (dagcursus) tot 9 ± 2 weken (avondcursus).[/fusion_li_item][fusion_li_item icon=””] Locaties; wordt verzorgd door heel Nederland.[/fusion_li_item][fusion_li_item icon=””]Examens, elke dag, in overleg.[/fusion_li_item][fusion_li_item icon=””]Huiswerkbelasting ongeveer 3 a 5 uur per sessie.[/fusion_li_item][fusion_li_item icon=””] Studiebelasting 196 SBU, zijnde 7 studiepunten (6 lesdagen).[/fusion_li_item][fusion_li_item icon=””]Prijs € 1575,-[/fusion_li_item][/fusion_checklist][fusion_builder_column type="2_3" last="yes" spacing="yes" center_content="no" hide_on_mobile="no" background_color="" background_image="" background_repeat="no-repeat" background_position="left top" border_position="all" border_size="0px" border_color="" border_style="" padding="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="" animation_speed="0.1" class="" id=""]Click edit button to change this text.[fusion_builder_column type="1_2" last="no" spacing="yes" center_content="no" hide_on_mobile="no" background_color="" background_image="" background_repeat="no-repeat" background_position="left top" border_position="all" border_size="0px" border_color="" border_style="" padding="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="" animation_speed="0.1" class="" id=""][fusion_accordion divider_line=”” class=”” id=””][fusion_toggle title=”Kwalificatie” open=”no”]

Toetsing bij CAI, praktijkopdracht en tentamen. De student verkrijgt het Professional Certificate in IT Service Management according to ISO/IEC 20000.

[fusion_toggle title=”Literatuur” open=”no”]

Integrated Service Management, -ISO / IEC 20000 An Introduction, – Management decisions and documentation, – Why People Matter, – Managing end-to-end service, – Making Metrics Work, – gebruik leerplein.

[fusion_toggle title=”Doelgoep en doelstelling” open=”no”]

De doelgroep voor deze kwalificatie bestaat uit medewerkers die op praktische wijze betrokken zijn bij procesverbeteringsactiviteiten, personeelsontwikkeling, management van IT-servicemanagement-functies, verbetering van het managementsysteem in het algemeen en/of analyse van prestaties/balanced scorecards op het gebied van IT servicemanagement. De deelnemer optimaal voorbereiden op de examen Professional Certificate in IT Service Management according to ISO/IEC 20000. De deelnemer kennis, inzicht, analyse en toepassingsvaardigheid aanreiken op het gebied van Service Quality Management & Improvement.

[fusion_toggle title=”Voorkennis & niveau” open=”no”]

In bezit zijn van ITIIL foundation certificaat en het SQM foundation certificaat. Instroomniveau HBO.

[fusion_toggle title=”Uitvoering” open=”no”]

Zowel klassikaal als individueel. Individueel in overleg met begeleider/docent. Klassikaal met beperkte inspraak op planning en doorloop c.q. afstemming van lesdata en locaties. Zie vooraankondiging en startprocedure. De student zal zelf diverse (praktijk)opdrachten uitvoeren, – zelfstandig of klassikaal.

[fusion_toggle title=”Planning” open=”no”][/fusion_accordion][fusion_builder_column type="1_2" last="yes" spacing="yes" center_content="no" hide_on_mobile="no" background_color="" background_image="" background_repeat="no-repeat" background_position="left top" border_position="all" border_size="0px" border_color="" border_style="" padding="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="" animation_speed="0.1" class="" id=""][fusion_button link=”https://www.cai-advies.nl/?page_id=705&preview=true&form_id=5″ color=”default” size=”” stretch=”” type=”” shape=”” target=”_self” title=”” gradient_colors=”|” gradient_hover_colors=”|” accent_color=”” accent_hover_color=”” bevel_color=”” border_width=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” modal=”” animation_type=”0″ animation_direction=”left” animation_speed=”1″ alignment=”” class=”” id=””]Schrijf je nu in! [/fusion_button][/fusion_builder_row]